mandag den 16. februar 2009

En ven i nøden

Uh hvor var jeg bange for at det hele ikke ville gå igår, men som et lyn fra en klar himmel kom en ven til undsætning. han tilbød at jeg kunne låne 1000 kr frem til april-maj måned, og inviterede mig på middag. Skønt, skønnere skønnest. Har besluttet ikke at droppe fitnesscenteret alligevel, men derimod begynde at bruge mit medlemsskab mere. Nu kan jeg få råd til det hele! Fik dog lige et mindre chok da jeg tømte min postkasse. Passet skal fornyes, 600 kr! Hvorfor er alting blevet så dyrt, og hvorfor kræver alle pengene ind lige netop nu? Kunne de ikke bare sende en en advarsel et halvt års tid i forvejen: Kære Luna, vær venlig at ligge et par tusinde til side til februar. Nå, har ihvertfald fået skrevet en super god ansøgning til et køkken job som jeg planlægger at cykle afsted med om lidt. Meget lidt glamourøst, men forhåbenlig er der gode penge i det. Penge, så min Celinetaske snart kan blive min. Har også fået et par interesserede svar på mine trendsales annoncer, måske vender det hele nu!
Der er ellers ikke sket det store idag. Har fri fra skole for at skrive AT de næste par dage. Det er til den endelige store AT eksamen med overemnet: Rejser. Har dog ikke fået skrevet så meget endnu. Har istedet hygget med mor, læst blondinbellas blok (sej tøs), og opdateret min lookbook. hm. måske lidt fejlprioritering.
anyway, kryds fingre for at jeg får et job idag.

Luna #

Ingen kommentarer:

Send en kommentar