mandag den 16. februar 2009

Ugens mål

Venskab og kærlighed:
I denne uge skal jeg mødes med min gode ven Mads og spise en god middag. Tror han har brug for nogen at snakke med, da han har lidt problemer med kæresten. Håber også jeg lige kan nå at få set min egen kæreste Bjørn. Skal måske til Skive med ham, háns bedste ven og hans kæreste og se en udstilling om videokunst. sejt nok.

Skole og arbejde:
Idag mandag søger jeg job, og håber at få det hurtigst muligt. Ellers skal jeg have skrevet AT, bograpport til dansk, og stil i engelsk og dansk. derudover har jeg også besluttet at få orden på min noter. Nu skal slutspurten mod studentereksamen sættes ind.

sundhed:
Jeg er simpelthen nød til at skære ned på mit forbrug i slik og søde sager. Alle medlemmerne på Lookbook er så slanke og flotte. Er jeg egentlig også, men var i bedre form i efteråret. Er nød til at få sparket mig selv igang med træning i fitnesscenteret 3 gange om ugen igen. så skal træne imorgen, på onsdag og på fredag.

forbrug:
Fra nu af er det (snøft) forbudt at bruge penge på tøj og andet, også på trendsales. Det eneste jeg må bruge penge på er min Celinetaske og porto, når jeg skal sende alt det tøj som folk forhåbenlig køber af mig.

Øvrigt:
På fredag skal jeg til lægen og have lavet en helbredsundersøgelse i forbindelse med mit kørekort. Skal også bruge den når jeg skal ansøge om aupairjobs. Lørdag skal jeg til færdselsrelateret førstehjælp, uh er så spændt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar